De zomer is ook hier begonnen.

10 juli 2013 - Monte Carlo, Monaco

Hallo allemaal,

Het is weer al veel te lang geleden dat ik iets op mijn blog geschreven heb. Hoe gat het daar? Al wat mooier weer heb ik gehoord? Hier alles goed en de zomer is hier ook begonnen! Ik heb van de week een super week gehad. Op mijn werk had ik gevraagd om afgelopen zaterdag en zondag vrij te zijn zodat ik nat Cannes kon. Pa en ma en Sam zouden er dan ook zijn. Ik had ook gevraagd of ik de maandag ook vrij mocht nemen. Dit zou geen probleem zijn geweest, omdat ik nog 3 vrije dagen heb die ik kan opnemen. Ze hebben die extra vrije dag niet van de 3 gehaald, maar hebben mijn 2 vrije dagen van deze week direct achter het weekend geplakt. Hierdoor had ik 4 dagen achter elkaar vrij en vandaag moet ik om 14:30 werken. Het waren 4 super dagen! Lekker op het strand en een dagje naar Saint-Tropez geweest! Beter kan het niet! Nu jammer genoeg weer terug in de taxi naar mijn kamer om straks weer terug over te schakelen in de Franse taal.

Deze week komen pa en ma een dagje naar mij, zodat ik al een aantal spullen kan meegeven aan pa en ma. We zijn namelijk al over de helft en ik ben er toch achter gekomen dat ik iets te wel kleren mee heb genomen. Hihi!

Mijn tussenbeoordeling is ook ingevuld en ze zijn zeer tevreden over mij en heb een goede beoordeling gekregen. Nu nog mijn eindbeoordeling aan het einde van deze maand en dan nog een paar weken volhouden.

Ik wil iedereen bedanken voor de leuke kaartjes die ik regelmatig in de bus krijg!

Vele groetjes en tot de volgende!

1. Ma:
    10 juli 2013
    Lieve Richelle,

Wat een leuk verhaal weer.
    Het was idd ook leuk hier he zo samen met jullie alleen misten we je broer wel he zeker op de boot , wie weet een volgende keer weer.
    Liefs en tot van de week
  2. Dewi:
    11 juli 2013
    Hey meis Fijn dat je een paar dagen vrij kreeg om je ouders en Sam te zien dat deed je vast goed en een goede tussen beoordeling en over de helft wat wil je nog meer tot snel geniet ervan xjes van ons
  3. Vero:
    12 juli 2013
    ha die dontje
    weer een leuk verhaaltje en ben blij dat je zo genoten hebt met pa en ma leuk he en voor je het weet ben je terug wat zullen er veel blij zijn he sam en moeders haha
    allee meisje nog even en dan ben je terug hou vol en tot snel he
    xxxxxx