Terug van weg geweest.

3 juni 2013 - Monte Carlo, Monaco

Hallo allemaal,

Hier zijn we weer met een nieuw verhaal. Afgelopen week ben ik een weekje thuis geweest. Dinsdag ben ik naar school geweest,  want ik had een herkansing. De andere dagen heb ik veel leuke dingen gedaan, zoals naar de paarden gegaan, wezen rijden met de koets samen met Sam en wezen eten met het gezin.

Sinds gisteravond ben ik weer terug in Monaco. Ik ben vertrokken vanuit Eindhoven. Het was toch weer moeilijk om weer afscheid te nemen van iedereen.... Eenmaal in de lucht, ging het weer ;). Vanmorgen lekker op het gemak gedaan en straks om 14:30uur beginnen werken.. De eerste maand zit erop en we beginnen nu aan de 2de maand. oer 2,5 week komt Sam weer een paar daagjes op bezoek en de eerste 2 weken van juli zijn pa en ma hier in het zonnige zuiden. Genoeg om naar uit te kijken dus!

Tot snel!

1. Ma:
    3 juni 2013
    Inderdaad, zus, we hadden het weer even moeilijk maar dat is ook weer goed gekomen. Hopelijk zal je daar nu wat beter weer hebben dan hier zodat je lekker bruin gekleurd bent als wij begin juli komen. Veel liefs van pa en ma, en tot snel.
  2. Vero:
    3 juni 2013
    heel leuk dat je er was hoor en wie weet we meet very soon hahahahahahahahahahaah
  3. Dewi:
    3 juni 2013
    Super dat je er weer even was leuke dingen voor naar uit te kijken en voor je het weet ben je weer terug! X
  4. Richelle:
    3 juni 2013
    Leuke reacties van iedereen! Ik denk veel aan jullie allemaal! Xxx
  5. Stef:
    Hee lief!!! Ook wij zijn gezellig in juli daar!!! Succes verder topper! XXX
  6. Maud:
    Hee Richelle!

Weer veel succes daar en geniet ervan!

Xx
  7. Pim:
    richelle,
    De tijd gaat snel voordat je het weet is weer voorbij, geniet zoveel je kan en maak er iets moois van.
    Vele grietjes Pim.
  8. Marc:
    5 juni 2013
    Hallo Richelle.
    De stage weer opgepakt na een kort intermezzo in Sluis. Laat ze maar eens zien wat aanpakken betekent. Het is alweer juni.
    Nog een paar maanden en dan zit het er alweer op. Met af en toe Sam op bezoek vliegt de tijd. Wedden dat je het straks jammer vindt om Monaco te verlaten. Groeten uit St Anna.
  9. Mimi:
    14 juni 2013
    Hoi Richelle,
    Ik heb nu pas je update mailtje gezien. We ware op vakantie in Andorra en we zijn in allerijl terug moeten keren. Sam zal het je wel vertellen, hij komt volgende week ...gezien op FB ;-) .We waren eigenlijk van plan om jou een bezoekje te brengen. We hadden 1 week Andorra geboekt en ik wou daarna persé de Ginko Biloba bomen van Cannes nog eens zien..weet je nog ??? Het zal voor een andere keer zijn! Nog heel veel groetjes en amuseer je maar, Claudine en Danny