Mijn eerste weken.

12 mei 2013 - Monte Carlo, Monaco

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik jullie allemaal zeggen dat ik het super leuk vind dat er gereageerd wordt op mijn blog! Dat waardeer ik echt en zo zie ik ook dat jullie mijn blog lezen.

Hier is alles goed. Mooi weer en begint al lekker warm te worden. Mijn eerste werkweken zitten er al op. Het gaat redelijk snel en ik vind het hier leuk. Ik mag jammer genoeg nog niet zoveel leuke doen en het zijn vaak de minder leuke werkjes die ik mag doen. Natuurlijk hoort dat erbij en je bent ten slotte ook een stagiaire. Normaal gezien zou ik steeds meer mogen gaan doen, maar als het druk is is het moeilijker om alles uit te leggen. Ik moet dan meekijken, maar dat gaat allemaal zo snel met de computer dat je goed moet opletten. Mijn collega's zijn aardig en behulpzaam. Ik krijg ook een steeds beter contact, wat ook wel normaal is. Gisteren en vandaag ben ik begonnen om 7uur en was ik klaar om 14:30uur. Het is vroeg, maar wel lekker om zo vroeg klaar te zijn. Vanaf morgen tot eind van de week moet ik weer beginnnen om 14:30uur en ben ik klaar om 23:00uur. Donderdag en vrijdag ben ik vrij en woensdagavond komt Sam voor een paar daagjes naar hier. Zoals sommige misschien al weten kom ik over 2 weken 1 weekje naar huis. Dit omdat ik 1 dag naar school moet voor een herkansing. Ze zijn hier zeer meegaand en hebben me daarom nog 4 dagen langer gegeven dan eigenlijk nodig was. Vrijdag 24 mei heb ik 's ochtends vroeg mijn vliegtuig en 2 juni vlieg ik terug naar Monaco. Ik kan dan lekker een weekje genieten van alles en iedereen in Sluis en omgeving.

Dit was weer een kleine update vanuit het zonnige Monaco.

Groetjes!!

Richelle

1. Jeannine Patteeuw:
    Hey Richelle,

Super leuk te horen dat je het daar een beetje naar je zin hebt! Is het weer mooi? ik wens je nog een prettig verblijf en nog heel veel succes met je stage! Groetjes, Jeannine.
  2. Richelle:
    Hallo Jeannine,

Hier mooi weer. Nu 20 graden en helder blauwe lucht! Leuk dat je reactie geplaatst heb! Tot over 2 weekjes want dan kom ik zeker even langs! Groetjes!
  3. Bettina:
    12 mei 2013
    hey liefie,you volgens mij gaat het wel goed met je.hier net weer geregend en het blijft de hele week zo.volgende week maandag ga ik met mijn moeder naar turkije-kemer voor een week en kom dan de 27 ste laat terug.ze wil naar de warmte,dus dat doen we dus maar.ik kan het ook wel gebruiken!!!!!!!welke datum moet je naar school,hopelijk in de week dat ik terug kom.laat maar even weten.dag poepie xxxxxxx
  4. Aline Waeghe:
    12 mei 2013
    Dag Schattie , ma best dat je even terug komt ik begin je al te missen :( xxx veel plezier daar ! Xxx
  5. Dewi:
    12 mei 2013
    Hey meis ben blij dat je het zo na je zin heb en super dat je ventje komt en nog leuker dat je een paar dagen terug komt kortom kan niet beter tot snel xxxxx
  6. Eleonore D'Hoore:
    13 mei 2013
    Hoi Richelle,

Leuk om te lezen dat je het nog steeds naar je zin hebt. En wel lief en leuk dat de mensen daar meegaand zijn. Als je naar Nederland komt, mag je best een beetje zon meenemen :). Nog heel veel plezier!
  7. Marc:
    13 mei 2013
    Hallo Richelle.
    Je stage begint goed op gang te komen. In het begin is het vaak het eenvoudige werk, maar als je dat goed doet komt het vervolg vanzelf. Je moet maar denken: als stagiaire kan je alleen maar promotie maken. Je hebt mooie werkuren, zo blijft er genoeg tijd over om ( al dan niet samen met Sam ) Monaco en omgeving te bezoeken. Groeten uit St Anna.
  8. Hilde:
    14 mei 2013
    Dag Richelle,
    Bedankt voor het kaartje. Wat leuk.
    Gilles en Lucas waren in de wolken, nu ruzie wie de kaart mag :)
    Wat tof dat je een weekje terugkomt.
    Kom maar eens binnen hé. Groetjes van ons allemaal.
  9. Richelle:
    14 mei 2013
    Hallo allemaal,

Er komen steeds meer reacties super leuk!!!! Ik probeer bij zoveel mogelijk mensen langs te gaan als ik thuis ben.

Groetjes en tot volgende week!!
  10. Vero:
    16 mei 2013
    hoi hoi alles goed met je hopelijk geniet je van je stage. volgense week zien we je lekker gebruind terug en neem vooral de zon mee groetjes uschi
  11. Ellen:
    17 mei 2013
    Hey Richelle, leuk om je blogje te kunnen lezen. Het zal wel een hele ervaring voor je zijn. Leuk dat je toch af en toe wat vrije tijd hebt. Nog goed studeren voor je examen en geniet van je vrije daagjes thuis! Ellen (nichtje Sam ;-)) x